Werkwijze

1. Kennismaking

Wanneer je contact opneemt met Klik & Steen vinden wij het heel belangrijk om elkaar goed te leren kennen. Op basis van een kennismakingsgesprek, beoordelen we samen of wij een geschikte partij zijn voor jouw vraag. Op deze manier ben je verzekerd van een sterke match voor een gezonde samenwerking met heldere communicatie.

2. Inventarisatie van het project

Wanneer we een match zijn, inventariseren we de details van je aanvraag. We kijken naar je korte- en lange termijn doelstellingen, je doelgroep en hoe jij het traject voor ogen hebt. Wanneer je dit al hebt uitgewerkt, dan kunnen we snel verder! Mocht je meer hulp en advies nodig hebben bij de inventarisatie van je wensen en eisen, dan helpen wij je daar graag bij.

3. Offerte en akkoord

Wanneer de doelstellingen, wensen en eisen duidelijk zijn, stellen wij een projectofferte op. De offerte is een directe vertaling van de inventarisatie, planning en verwachte investering van het project. Tot slot wordt er in de offerte ook duidelijk beschreven wat wij wel en ‘niet’ doen. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je precies waar je aan toe bent.

4. Kick-off

Wanneer de offerte akkoord is gaan we aan de slag! We beginnen met een conceptsessie, waarin we wireframes voor de websites en webshops ontwikkelen. Dit doen we met behulp van de MBTI-methode, zodat je website of webshop is ingericht voor elk type mogelijke gebruiker. Daarnaast wordt er in een strategiesessie gekeken naar relevante data die toegepast kan worden om toekomstige resultaten optimaal te genereren. Deze sessies zijn bedoeld om jouw kennis binnen je vakgebied te koppelen met onze expertise binnen marketing en development. Een ijzersterk samenwerking die logischerwijs wordt gestructureerd.

5. Uitvoer

Zodra de wireframes, designs of campagnes geconceptualiseerd zijn, gaan wij aan de slag met het ontwikkelen van jouw project. Om dit soepel te laten verlopen werken wij met een overzichtelijke projectplanning, waarbij alle verantwoordelijkheden, prioriteiten en losse taken, planmatig inzichtelijk zijn gemaakt. Tijdens het ontwikkelproces kun jij 24/7 de voortgang van jouw project volgen. Daarnaast plannen we iedere week en contactmoment in om je op de hoogte te houden van de laatste, relevante ontwikkelingen en ideeën.

6. Oplevering en testen

Nadat jouw project positief uit onze zéér grondige testfases komt, wordt deze opgeleverd. Tijdens deze oplevering zetten we samen de laatste puntjes op de “i’ en bereiden we het gehele project voor op de lancering.

7. Lancering

Alle nodige voorbereidende werkzaamheden, ontwikkelingen en onderzoeken zijn afgerond. We zijn klaar voor de lancering. Na livegang zorgen wij er niet alleen voor dat alle relevante data wordt meegenomen. Of het nu nieuwe data is, of data afkomstig van je oude website of webshop. Ook zorgen we ervoor dat het project volledig SEO-ready wordt opgeleverd. Je zoekposities gaan dus nooit verloren, sterker nog, omdat je een beter product ontvangt, zullen je posities zelfs verbeteren!

8. Optimalisatie

Je project is live en de resultaten stromen binnen! Nu gaat het pas echt van start. Op basis van rapportages, harde data en onze proactieve manier van werken gaan wij aan de slag om jouw project blijvend te optimaliseren. Wij tillen jouw project naar een hoger niveau, omdat wij met je mee kunnen groeien. Daarom doen wij er alles aan om jouw resultaten optimaal te blijven genereren. Zo ben je verzekerd van een transparante en resultaatgerichte samenwerking.

Wij hebben capaciteit voor nieuwe projecten

Ben jij klaar voor online groei?